Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Peter Eckert: Ο τυφλός φωτογράφος



Ο Peter Eckert έχασε την όραση του ως ενήλικας, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε από το να γίνει ένας ολοκληρωμένος, επαγγελματίας φωτογράφος. Κέρδισε το μεγάλο βραβείο:Explosure 2008, μια διεθνής έκθεση.








''Δεν είχα πάρει τη φωτογραφία σοβαρά μέχρι που έμεινα εντελώς τυφλός. Είχα εκπαιδευτεί στη γλυπτική και το βιομηχανικό σχέδιο. Είχα προγραμματίσει να σπουδάσω αρχιτεκτονική στο Yale, αλλά στη συνέχεια άρχισα να χάνω την οραή μου.

Ένας γιατρός μου είπε ψυχρά πως είχα μελαγχρωστική αμφιβληστροπάθεια και άφησα το δωμάτιο χωρίς περαιτέρω σχόλιο. Ακούγοντας τον Δρ Dean Edell, στην τηλεόραση έμαθα πως θα έμενα εντελώς τυφλός.

Θυμάμαι τα λόγια του γιατρού που με χτύπησαν σαν σφυρί. "Ένα άτομο με RP χάνει σταδιακά την όρασή του μέχρι να μείναι εντελώς τυφλό." Σήμερα δεν υπάρχει θεραπεία για την RP.

Μου πήρε δύο χρόνια για να ανακάμψει και να καταλάβω τι να κάνω. Ήμουν ξυλουργός σε αυτό το διάστημα. Έκανα πρώτης τάξεως εργασία. Έτσι, ποτέ δεν είχα ανάγκη για μια θέση εργασίας.

Δούλευα λίγο, ίσα-ίσα για να πληρώσω το ενοίκιο και τα τρόφιμα. Η φίλη μου, Amy, στάθηκε δίπλα μου σε αυτή τη δύσκολη στιγμή. Η Amy και εγώ είμασταν αρραβωνιασμένοι. Ανησυχούσα για το μέλλον. Είπα στην Amy πως αν με άφηνε δεν θα της κρατούσα κακία. Τον Ιούνιο θα κλείσουμε είκοσι τέσσερα χρόνια παντρεμένοι . Σε ευχαριστώ Amy.''


Η σελίδα του και περισσότερα: www.peteeckert.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...